שני אירועי שמחת בית השואבה באשדוד בוטלו

חדשות קול חי 2 Comment on שני אירועי שמחת בית השואבה באשדוד בוטלו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני אירועי שמחת בית השואבה לציבור החרדי באשדוד בוטלו היום במפתיע, לאחר שבהוראת ראש העיר יחיאל לסרי בוטל המימון לאירועים הללו.

גורמים בש"ס המקומית אומרים כי יו"ר ש"ס אריה דרעי צפוי לקבל החלטה על עתידה של ש"ס והאם תפרוש לאופוזיציה.

הסכסוך החל כשראש העיר לסרי החליט להעניק הקצאה לציבור החסידי בבית הספר מירון, מבלי להתייעץ עם נציגי תנועת ש"ס. אז החליטו בש"ס שלא להצביע עם לסרי במספר הצבעות קריטיות. וכעת הגיעה הנקמה. לסרי הורה לבטל את המימון של אחד האירועים בחול המועד שנערכו על ידי ש"ס, זאת למרות שהאירועים הללו פורסמו בראש חוצות.

חבר מועצת העיר והממונה המרכז למורשת אבי אמסלם כתב היום "תושבים יקרים, אני נאלץ לפרסם דבר כואב וקשה עבורי ביום הזה, על ביטול אירועי "שמחת בית השואבה" שתוכננו לכבודכם לימי חול המועד. עד הרגעים האלו ניסיתי בכל הכח להיאבק שהאירועים יתקיימו כרגיל אבל בצעד לא שגרתי נתבקשתי לבטל אחד משני האירועים הובהר לי שעדיף לבטל את האירוע האנדלוסי.

אמסלם מוסיף כי "עד עכשיו לא הבנתי מדוע מבקשים לבטל אירוע מאוד משמעותי לרווחתם של תושבי העיר שומרי המסורת שלא נהנים מהפעילויות הכלליות של העיר. אני לא מצליח להבין את השיקול לבקש לבטל את האירוע.

"הכאב המרכזי הוא שאני נאלץ לראשונה מאז כניסתי לתפקיד לבטל אירועים שכל כך הרבה חיכו להם ועבר פורסמו בחוצות העיר. זוהי החלטה לא קלה עבורי, בטח ובטח שלא ביוזמתי בתקוה להבנה ועמכם הסליחה".

66c30cd2-1af5-4090-8223-71267f8d9d01



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אבי מתי תתעורר כבר ראש העיר משטה בכם אחד אחד זה התחיל בבית ספר מירון שהחסידים קיבלו וואחד שטח והספרדים נשארו בקארוונים באדמה בזמן שאתם 4 נציגים לא כולל אבינועם שושן תאיימו כבר בפרישה תראו קצת גאוות ספרדית ששס אינה שפחה של ג כי אם כן כבר נצביע לג וזהו תתחיל להתעורר ומזל שסוף סוף כוב לך כי על העובדה שעוז והדר ועוד בקארוונים לא הזיזה לך אז לפחות שמשהו יזיז לך

  2. 1

    דני
    מה אתה מצפה הוא עסוק בלהרים את אריה דרעי במסיבות של הפרענקים